Thursday, November 5, 2009

Niye Abi?

.
.
.
Kargalar bir türlü pesimi birakmadilar. Bu sabah bi tanesi son sürat camima tosladi, düstü, bi kac saniye sonra camin kenarina kondu. Bakistik. Ben de böyle bi panikle uyanmisim sabahin köründe. Dedim kargaya "ulan anani bilsem de satsam". Kargadir, tinmadi. Dedim kendime "hadi kahvalti yap kizim", ama cikolata bitmisti. Vazgectim, kahve yaptim.

***

Su Cinemaxx'dan olumlu yanit gelse de ise alinsam. Bi sinema biletinin 8-13 Euro arasi ve misir-icecek ya da nacho-icecek ikilisinin 7 civari oldugu bir sehirde Cinemaxx'ta part time servis elemani olarak istedigin vakit yanina bir de arkadasini alarak bedava sinemaya girebilmek süper olsa gerek. Hadi lan alin beni ise, motivasyon tavan bende!

***

Sarkili "Protex" reklamini biliyor musunuz? Iyi.

***

Ahkamci ahkamci! Bana surdan bi kilo ahkam kes bakiim.
-Bas üstüne abla, Blogger mi olsun Wordpress mi?
Blogcu var mi Blogcu?
-Olmasi lazim abla ama dünden kalma.
...

***

Bi de bir siir atalim, bugünlük dünyaya kendinden bahsetme, homurdanma, sacma soru sorma ve herhangi bir sanat dalina girerek dadaist bir siir yazma denemesiyle kolpa entellektüel takilma dozunu tamamlamis olalim:

Ey mahmur gözlü, acilarin cocugu
hede hödö eyleme
Sen, boynu bükük osmanli mocugu
tingir mingir söyleme
asdfghjklö anliyen lan kücük pust?
uctu uctu kus uctu
kustu kustu...
kustu degil olm Kaptan Cousteau (o)
Duchamp demis ki
Shake that ass sexy mama!
brrrpfff
brrpff
brpf

(Bir Samanyolu TV dizisinden esinlenmistir.)

Kalin saglicakla.
.
.
.

2 comments:

Esra said...

ahuahuahau yani hep osman derim yakin arkadaslarima, sevdigimden hani askim derlerya canim derler ya ben de osman derim nasil basladi bilmiyorum ama neyse...

okudum bu yaziyi bazi yerlerini gecerek ama siir i tamaiyla okudum ve soyle dedim.

osman cilgin insansin :D

enigma said...

ehehe sagol be :D
olmus demek.